Friday 2 December 2011

Betol Punyaa Perangaiii - by Reiz (Blogger Sewa)

Assalammualaikum. okehh, neh entri ketigaa sejak aku lahir, dan entri keduaa ntok ari ni ! akuu bosann so xdk bndaa, so kecohkan sjaaa laa blog akak aku ney . em, nak ceritaa serba skit perangai akuu. bukan apaa, aku adaa satu perangai doh kat fb , menyemak sttus orang ! n time tuh aku lupaa yang orang tuh x kenal aku langsung, even perangai aku dia xtaw. so kalaw aku menggilaa, buat2 gila laa kiranyaa, dia akan ingt aku betol2 gilaa. padahal bergurau jek pon.. ada yang kadang2 maraa n terasa nan gurauan aku, yelaa dorang x kenal aku so xtahuu laa aku ney cmne an, n aku pulakk akan balas balik kemarahan tuh ! haa, mau tidakk mud oke, dan2 kena soung. aku terpikir, apaa guna kawan fb yang ramai2 tuh kalaw x boleyy nak kenal2, x boleyy nak gurau2 ? pelikk an, xkan stiap cmment harus disertakan nan biodata sendirii ? makk oi, nak jelajah sorang2 punyaa cmment, mmg ke malamm la doe.. tapi pada aku , yang perlu kita tahu, juz PERANGAI ~ :)


okeh, meh kenal2. first sekali, perangai aku mehh. akuu seorang yangg gilaa, kaki semak wall orang, agak mesraa, cepat terasaa, cepat Panas (marah) n cepatt jugaa Sejukkk (x kesah la pujok x pujok).. em ag kuat membahan. kadang2 xdk niat nak mengata, kadang2 kata2 aku buadd orang maraa, sedangkan aku agakk dorang akan mara2 gurau jekk. salaa paham la tuh an. hmm aku neyy kuat jealous jugakk leww.. eheh , x boleyy tgok orang tersayang nan orang laen, ad bndaa panaskan aty akuu. setan la tuh , Auzubillah ! okee, lagii perangai, apaaa ek, emmmm, eeerrrr, haa ! mud aku bergantong padaa mud kawan2. dorang oke, aku pon okee. dorang lahanat, emm aku okee jugak, tpi terasa bahang2 skitt. ahaa ! tuh jek laa perangai akuu yang boleyy diListkann for now.. juz nakk korang tahu, yang bacaa sahjaa laa, kalaw x bacaa aku x kesahh n jangan salahkan aku pulakk besok lusaa. , k ^.^


#act, aku bukan sellu sgt post2 mengarot kat blog ney, da keadaan membosankan n aku xdk mud, so luahan perasaan sat.

haa, aku juga sukaa snapping, ney pon perangai gak ney, Betol Punya Perangaii :D

No comments:

Post a Comment