Friday 2 December 2011

Kisahh Gadiss Maniss - by Reiz (Blogger Sewa)

Assalammualaikum, heyy sumaa. arini teringin nak berkongsii kisahh seseorang dalam hidup akuu. tup2, pengaraah filem baca blog neyy, dia bikin filem, aku yangg naekk ye dakk ? haha. okee, orang ney sangat, sangat, sangatt bermaknaa buat akuu ! 3x sangatt tuh cumaa gambaran je , act aku x dapatt n xkan dapatt nak gambarrkan betapaa banyakk dia bermaknaa buat aku ! >.< (nahh mukaa terann, nampakk x kesungguhan tuh).. okee kisahh bermulaa ~~


NUR FATIN BINTI NORDIN, empunyaa nama.panggil dia Fify shajaa. sedapp an, dengar namaa pon da meremang bulu romaa. haaa ! mmg diaa ney hantu skitt.. cam jerangkung daa. diaa x pilih waktu nak kuar kacaww orang. ikot sukaa dia je, asal x dosaa. taww apa hobi dia, Menghantui Palotak Aku.. hee ~ aku sllu pikirkan diaa. diaa sentiasaa ada dalam haty neyy. budakk penang neyy, anak mamii cek oii.. telan nasi kandaqq noo hari2.. kot kari kepala ikann tuh diaa punyaa desert hang taww. haa. diaa ney cumey sangat. padaa aku, mukaa diaa tuh kalaw ada depan aku, aku ramas jee ! akuu cubitt pp diaa, tarikk hidungg diaa ! wahhh geramm da aku neyy. haha tapi masalh sikit beb, diaa ney manjaa ar, kuat nanges. asyik2 nanges, asyik2 nanges, haihhh sepakk kang tawu laa.. pikirr sayang jek neyy.. ^.^


hmm, baruu2 neyy, akuu mara dia. ntah la. benda kecik, tapi aku emo. aku sayang dia, kadang2 aku marah tengok diaa rapat nan orang laen. opps ! stop, ini bukan cinta. diaa hanya KAWAN aku, ehh salaa lagi. bukan kawan, emmm ntahh aku xtahuu nak cakap camne, diaa beradaa pada satu tahap yang x sesuai aku gelarkann kawan, kasihh aku padaa dia banyakk sangat, tapi aku x cintakan diaa. emm ntah. korang paham2 sendirii ar, kalaw tawu, gtaw akuu. haa katne tadi, aku maraa dia ek ? em yelaa. diaa balek2 sebot REY, REY (adikk aku) , jelez laa beb, aku kenal diaa dluw, tapi diaa sayang REY tuhh lebey. yelaa, REY kan baekk, selalu buadd dia hepy, buad dia gelakk, x pernah sakitkan haty diaa. aku ? hmm banyakk, kaw kiraa jari tangan kaw, bape ? 10 kan, jari kaki, 10 gak kan ? cmpur dua2 ? 20 ekk ? haa kaw kalii nan jari jiran2 umahh kaw, belum tentuu terhitung kesalahan aku kat fify.. seyez cakap. banyakk sangat. pikiran2 neyy yang sllu buad aku cemburuu n marah bilaa dia sebot sal REY, mauu tidakk, takott kehilangan diaa beb, diaa lahh satu2nyaa Fify yang aku kenal. manaa ada kawan lain lagi nama tuh. eh2 terberlawakk sat. xpaa. 


haa, amcam ? masalah kecik jek kann ? da jadi besar beb, sumaa sebub keegoan aku jgakk. akuu terlalu tamakkan kasih dia, aku terlaluu sayangkan diaa sampaikan aku melukai diaa. dia nanges tadi bro, haa sebak dada bak hang. aku teros bagi REY cakapp. minx dia pujokkan, hatyy aku , ntahh laa. separuh rasaa ego xmaw tnjok yangg aku rasa bersalah wat diaa camtuh, separuh lagi da menangis2 daa dengar suaraa diaa cam teresak-esak tuhh.. ase salah sangatt. aku post blog neyy pon supaya dia bacaa, pahamii haty aku ney, betapa AKU SAYANGKAN DIAA ! :'(


#oklah kesiann, cett sekiann. fy, iLoveU <3 < 3


nahh, buah aty aku, comeyy an ? tgok sapaa kawan dia :D

No comments:

Post a Comment