Wednesday 27 April 2011

Kerinduan yang terubat

Assalamualaikum


Hari nie update entri awal-awal pagi. Jeles tak? Tak? Ok tak heran. Macam biasa nak citer tentang tajuk entri kat atas. Mesti jelik kan. Kan kan kan? Macam kau sorang la ada bf azie. Macam kau sorang la g dating kan. Haha. Takpe aku nak citer gak. Sape tak nak tau tutup telinga. Takde kaitan kan. Tutup mata la. :D


Setelah hampir sebulan memendam rasa rindu yang mendalam (Cehh.. gedik la ayat ko azie), aku dan Mr M keluar menghabiskan masa bersama. Nape daku gelarkan si dia Mr M. Biar lah rahsia ye. Marah?? Jangan lah. Baca la sampai habis. :) . Aku dan Mr M keluar pergi ke TS. Tak taw TS tu ape? (ketok dahi). TS tu Times Square la awak-awak semua. ^^. Kami pergi tengok wayang PENUNGGU ISTANA. Ingatkan macam citer-citer hantu tu. Rupa-rupanya macam ala-ala SEEKERS. Tapi papepun suspens jugak la. *Aku pun memang takut citer suspens nie. Memang tangan Mr M la jadi mangsa. (PADAHAL SAJE NAK AMBIK KESEMPATAN KAN KAU). Haha. Takdela aku kan baik.( MUNTAH). Then, oleh kerana citer tu habis cepat dan masa banyak lagi kami pun main bowling. Kesian dia selalu dia la CHAMPION. Tapi jari Mr M fracture so tak boleh la main sangat. Takpe nanti jari awak da ok kita main lagi ye. Korang nak ikot? Jom. :)


Oleh kerana langit da menandakan hari nak hujan (AYAT SKEMA), aku dan Mr M pun balik je lepak kat kedai makan area rumah. (walaupun niat di hati msih mau jalan). Gedik la kau orang bagi betis nak paha. Eh ape main betis paha lak nie? Dah dah jangan bergaduh. Tapi memang happy sangat. Mr M pun aku tengok cam HYPERACTIVE semacam je. Hehe awak jangan marah ye. Saya happy tengok awak happy. Otak pun da takde idea. Hujan pun bakal turun. Jadi aku berhenti dulu. Daa~~


p/s: Nanti Mr M nak g Cherating. (Bawak saya balik ape-ape ye. Kalau tak takmo kawan. Ugut nie. haha)

No comments:

Post a Comment