Tuesday 7 June 2011

Bila budak chokia masuk tempat loaded

Assalamualaikum
Tak jawab dosyyyaaa (dosa). Ala dah lama tak menulis gedik lah nak pelat bagai semua. Disebabkan broadband kat ghumah (rumah) laju mengalahkan ERL so tak boleh nak berblogging online semua. Tak payah pening kepala sangat lah. Tu maksudnya broadband aku buat hal. Geram je baru ada mood nak tulis. Lama tersimpan dalam draft sebab takleh nak update. APA PON TAK BOLEH~~

Ok lupakan kisah broadband tu. Ha mai mai rapat rapat semua entri kali ni berkisarkan bila orang KL chokia masuk tempat loaded. Tajuk nie adik kesayangan yang bagi. The only one i had. Berbalik ke entri tempat ni memang gah lah kan. Sepanjang umur saya menjelang 22 tahun nie aku tak pernah jejakkan kaki ke The Curve atau IKEA atau setempat dengannya. Hebat kan saya. Kalau sedara dari jauh tiba tiba suruh aku tunjuk tempat tu memang FAIL. Tak faham lagi. GAGAL. Memang tak layak dok KL lah kau. Mula mula tu memang sesat bagai lah. Setelah menghadapi dengan penuh kesabaran akhirnya sampai tempat dituju. Yeayyyy~ Sebab aku dah lapar waktu tu. Tapi terpaksa tahan lagi sebab abah dengan ibu tak bagi. Dorang suruh jalan dulu nak tengok perabot kat IKEA. Muka memang tegang lah pada mulanya. Tapi lepas tu dah ok dah :). Mengada ngada kan! Dorang jalan tapi aku dengan adik buat hal sendiri. Rasa macam dalam rumah sendiri. Dasar orang KL chokia. Memang excited lebih. Then lepas takde ape yang menarik masa yang ditunggu tunggu. MAKAN. Memang rasa nak order semua lah kan lapar lapar camtu. Then baru lah pergi jalan kat The Curve. Jalan jan kat situ memang best lah rasa macam loaded je walaupun dalam purse duit tak seberapa. MUAHAHAHAHA. Tapi sebab jalan dengan parents kan so save lah duit sendiri. Kalau tak even nak makan pun terkial kial lah nak keluar duit sendiri.

 

Dalam kereta sempat lagi lah kan. :))


Bila tak dapat nak makan camni lah jadinya.


Takde sape dapat pertikaikan kami bukan ADIK BERADIK. xoxo.





Bila keBENGONGan melanda kami.

p/s : Terpaksa online atau berblogging kat kolej sebab broadband TAKDE mood. xoxo.

2 comments: