Saturday 18 June 2011

Bila diva remaja mula melangkah | KL Series

Assalamualaikum

Wow tajuk entri mesti kasi meletop kan. Baru orang terangsang nak baca. Wah meletops lagi ayat kau nok.. Dah lah tak payah nak ceghita banyak. Kasi gegar mata kalian. MUAHAHA.







Sebelum ape ape harus lah mengisi perut. Baru ada tenaga nak merantau. NGEH NGEH. Selera kami memang sama. :D


Fuza kawan baik aku yang TERSANGAT BAIK dalam hidup aku. Sape pandang sure CAIR punya. KEHKEHKEH.


Bukan harus lagi tapi WAJIB la bergambar kan. 




HEHE nie bukan sesi membeli baju pengantin tau. Sebenarnya aku nie giler PURPLE. So kalau aku nampak someting color purple aku akan jadi excited. Tambahan pulak nampak baju pengantin warna idaman aku. :))


Dengan kawan baik aku jugak Ruhana. Setelah penat berjalan kitorang berhenti kat Each a Cup. Sedap beb ice blended kat sini. Kawan aku Fuza yang introduce kan. Lama lama aku pun jadi KETAGIH. XD


Mesti pelik kan keluar gegar KL pakai shawls tiba tiba transform tudung. Actually dah balik rumah tapi tiba tiba ada panggilan meminta aku menjemput ibunda pulang dari tempat kerja. 

p/s: Akibat terlampau excited hang out tak hengat dunia memang kaki aku jammed malam tu. Nak turun dapur pun alahai 'takde ke remote bila kita picit air tu datang' HAHAHA.

No comments:

Post a Comment