Thursday 16 June 2011

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum..

Ehem ehem. Tetiba je kan. Kali nie aku nak bersyukur kepada Allah SWT kerana aku masih lagi diberi kesempatan untuk melakukan amal. Kerana aku masih dikurniakan kesihatan tubuh badan. Kerana aku masih dikurniakan rezeki yang halal. Kerana aku masih ada orang sekeliling yang SAYANG kat aku. Ngeh. Kerana aku sempat menghabiskan Diploma aku. And kerana aku dapat keputusan yang memberangsangkan. Alhamdulillah.. sekurangnya aku berbangga apa yang aku buat selama ni dapat hasil yang berbaloi. Walaupun aku selalu keluar pagi balik malam. Ada suara mengeluh bagai semua. Tapi Alhamdulillah ni lah hasilnya. :))



With lecturer aku yang funny giler. Memang pecah perut bila lepak dengan dia.


Muka bersyukur dapat result. Alhamdulillah berbaloi jugak ape yang aku buat selama ni. :))

p/s: Balik dengan Mr M. Memang rindu sangat kat awak. Tak sabar nak tunggu konvo pulak. Meeoowww.

No comments:

Post a Comment