Wednesday 29 June 2011

Berjalan merewang | Girls only

Assalamualaikum


Huargggh (bunyi menguap). Hisy hisy anak dara apa nie. Kalau mak mentua lalu confirm tak mengaku menantu nie. HEH. Ok berbalik ke tajuk entri macam best kan. Citernya dah lama tapi baru update hari nie. Ape kes. 



Semalam aku diajak oleh teman teman aku Fuza dan Ruhana pergi ke CM. So dengan excited ni cari baju cantik cantik nak pakai. Al maklum lah kalau keluar dengan diorang nie CONFIRM ada sesi fotografi. Time tu macam macam posing ada. NGEH. Pagi tu aku dan Fuza gerak dulu pergi kolej sebab ada benda nak settle. Benda ape biarlah rahsia kan. MUAHAHA. Then kitorang lepak dulu kat sana sementara tunggu Ruhana nak masak dulu katanya. Masak ape pun aku taktau. Lain kali bawak lah bekal untuk kitorang. Bajet sikit duit. BHAHAHA. Sementara tunggu kat kolej tu kitorang amik lah kesempatan online bagai dulu.




Sebelum apa apa pun harus lah diisi perut dulu. XD


Muka masing masing khusyuk bila dapat makan. Memang makan tak hengat punya. 


Nie lah azie. Eh eh aku lah kan. Owner for this blog. :))


Bergosip. Apa ponn tak boleh!


Lakonan di depan CM. Haha. 


Cadangnya nak jadi guard kat sini tapi tak qualified sebab perempuan. HAHA. 

No comments:

Post a Comment