Wednesday 1 June 2011

Sebab kenapa tak suka duduk rumah

Assalamualaikum


Gian nak menaip ni. Nak mesej taktau nak mesej sape hikhik. Padahal kau nak jimat kredit. So kat sini la nak luahkan segalanya. PEACE. Tengah tengah baring tadi zupppp(sound) tiba tiba rasa na menaip pulak. Tambah tambah dapat idea nak tulis entri nie. Macam best kan. Selalunya orang nak duduk rumah boleh relax rehatkan badan yang penat bekerja tak henti henti ni kau pulak tak suka duduk rumah memang pelik sangat kau azie. Fuhhh! penat cakap pun tak henti henti nie. 


Sebab pertama daku tak suka duduk rumah BORING. Ha saje caps lock biar terang sikit korang nampak kan. HAHA. Mungkin aku dah terbiasa keluar rumah time study. Kadang kadang pergi pagi balik dah malam. Bunyik macam bizi(busy) kan awak awak semua. Tapi tu lah perjalanan hidup saya. So kerana keterbiasaan itu bila dok kat rumah ni rasa macam panas badan je. Macam cacing kepanasan tau tak awak. Pastu rasa macam takde ke orang nak ajak aku kuar. Selalunya yang jadi mangsa aku of course la kawan baik aku Fuzah and my sweetheart Mr M. Grrr bosan tau tak!!!! 


Yang kedua bila dah dok rumah je tak watpe mula lah kan mata pun MENGANTUK je. Tambah pulak tv asyik tayang citer yang sama je. Hisy takde citer baru ke. Nak citer baru kau buat sendiri la azie. NGEH. Macam tu lah aku kalau dok rumah sampai time makan laju je lah tuju dapur kan bila perut dah kenyang mula lah mata pun macam tak ikhlas je nak bukak. Nak nak dengan cuaca yang mendung je. Tak payah ambik masa lama genap seminggu jumpa orang mula lah cakap 'Wah hati senang sekarang ek'. Adoi!!



Ni lah muka orang yang tak dapat keluar. Tolong lah sape sape ajak aku keluar. :D

No comments:

Post a Comment