There was an error in this gadget

Monday, 30 May 2011

Bila virus menyerang

Assalamualaikum


Ha rindu betol jari teman ni nak menaip. Ate kome pun rindu teman ke. Adess sejak bila ko loghat peghak (perak) ni azie.. Ok sudah. Kehilangan saya kali nie bukan bawak diri, bukan putus asa tapi kureng (kurang) sihat je. Sah gedik la kau ngada ngada kan ngadu kat orang. HEH. Mungkin musim lah kan.. Bukan musim durian tau. Kalau musim tu semua dah pergi berkerumun dekat tepi tepi jalan. Kenape tepi jalan bukan tengah ke. Yelah kalau tengah dah tentu lah korang tak makan durian. Entah entah nak makan pun kena orang suap. Nauzubillah. Adoi jauh tersimpang dah ni. Patah balik. Sekarang nie memang la suara pun macam ada takda. Hingus pun meleleh leleh. HAHA. Ok lah dari kau membebel tak tentu pasal baik la kau stop. NGEH.


Sakit sakit pun selera makan tetap ado. Kau ado? HAHA. Ibu tersayang belikan untuk anak perempuan tunggal dia. Bangga u XD. Asalnya aku punya kek je nak suh tulis nama tapi orang tu tulis semua sekali. Janji masuk perut. HAHA. 

p/s: Bila sakit nie mood nak menulis pun kureng. Harap maaf ye kalau ada cacat cela. Akan cuba cari balik mood tu. xoxo. *Mr M pun tak berapa sihat. Gigi sakit. Sabar ye awak mungkin ni dugaan untuk kita. Cewahhh... 

No comments:

Post a Comment