Saturday 7 May 2011

Berakhir Sudah

Assalamualaikum



Suspens x tajuk entri kali ni. Suspens x. Kalau suspens buat la muka terkejut kalau tak sila abaikan. Ok adik adik abang abang kakak kakak kali nie aku nak citer tentang sesuatu. Mesti tertanya tanya kan ape yang berakhir. Ye betol la tu awak awak semua segalanya cukup sampai di sini. Sobs sobs. Antara kita berakhir sampai di sini. Ok sila jangan percaya! HEH. Ok azie serious la. Actually ape yang aku nak citerkan yang aku dah habis study. Yeay clap your hand everybody! :). Tapi kan sedih pulak rasa bila dah habis study nie. Dulu time study kau sibuk sangat nak habis nie rasa macam nak sambung balik pulak. Gedik sangat la kau azie. Sobs sobs. Awak semua jangan lah marah kite. Korang pun mesti rasa benda yang sama kan dulu. Yela bila benda dah sebati dengan kita susah kita nak lupakan kan. Sudah azie jangan nak madah kat sini.
Nak taw ke kita belajar kat mana. Kite kan study kat SEGi College KL. Eeuuww GELI. Kalau aku cakap SEGi mesti korang ingat aku ambik nursing kan. Eeuww please lah.. Bukan aku mengada ngada ke ape (sememangnya kau begitu. HEH) tapi aku TENSION dari aku mula study kat situ sampai la aku dah habis ni kalau aku cakap study kat sini je mesti orang ingat aku ambik course nursing. TENSION TAHU! *Garang tak. Kat situ aku ambik course Pengurusan Sumber Manusia atau dalam omputihnya Human Resource Management. Wah class u ols :)

Berikut adalah segala aktiviti aku di kolej KESAYANGAN (macam pengumuman u ols. HEH )


 Ni la budak budak batch aku. Pada mulanya ada 7 orang tapi atas sebab kesulitan yang tak dapat dielakkan tinggal la kami berlima. PEREMPUAN jugak rajin kan. :)


As usual tak lengkap la kalau tak bergambar dengan kawan baik kan merangkap tulang belakang dalam hidup aku :)


Time ni da tamat lah pengajian kami di sini. Saje jauh jauh konon diva la. Please lah azie. :D


Ni la lecturer kesayangan kami. Memang funny giler lec ni. :)




Aku seperti biasa la kan. Model SEGi. HAHA.

p/s: Kepada owner SEGi, saya nak masuk keje sini boleh tak. Sebab saya tak mampu nak tinggalkan SEGi. Wahhh ayat ko meletop! :)






No comments:

Post a Comment