Thursday 19 May 2011

Tweet tweet

Assalamualaikum


Malam ni hujan lagi. Kilat sabung menyabung tadi buat aku postpone untuk menge-post entri. Sebab aku takut kilat. Tambah tambah kalau aku dok sorang. Walaupun siang tapi bila gelap nak hujan tu macam gelap lain macam je aku da mula takut. *tau takut kan kau azie. Ok sambung. Entri malam nie aku nak citer tentang salah satu website atau laman sesawang yang dikenali sebagai Twitter. Ala famous nya lebih kurang cam fesbok atau facebook atau fb. Dulu ada myspace, friendster, tagged bagai kan. Tapi tu zaman budak boleh la ada semua tu. Cehh pandai lak kau tentukan azie. Citernye cenggini.. Bukan complicated sangat pun tapi aku yang menyebabkan ianya begitu complicate. HEH. Sampai skang taktau camne fungsinya twitter. Tu lah kau orang ada Twitter kau pun sibuk la nak gak. Lepas tu menggagau nak tweet tweet bagai. So conclusionnya kalau ada sape yang baik hati tolong terangkan apekah fungsinya tweet tweet twitter. (Sama ke dengan bila kita main kejar kejar then kita tweet sambil merapatkan semua jari) *Bingung seketika di malam hari.



Muka untuk mendapatkan simpati. Macam nak mintak penampar pun ada kan. Tapi siapakan gerangan yang direnung oleh aku? XD

p/s : Mr M baru call nak main futsal malam malam ni. Hati hati ye awak. Saya sayang awak :)) (Tu pun gedik nak bagi tau kan)

No comments:

Post a Comment