Saturday 21 May 2011

Bila hati dah rindu

Assalamualaikum


Hujan malam malam nie memang best kalau disajikan dengan entri jiwang. Hisy takde kaitan la azie. Malam nie izinkan saya menggedik ye abang abang kakak kakak. HEHE. Situasi begini selalunya terjadi pada orang yang mabuk. Bukan mabuk orang minum arak tu tau. DOSA. Ni mabuk yang berlaku pada orang yang bercintan cintun. MABUK CINTA. >.< Entri malam ni memang berkenaan Cik Azie. Eh saya lah kan. Ditujukan rindu ini untuk siapa? Siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung saya. My beloved Mr M. NGEH NGEH. Memang agak lama aku tak spend time dengan dia. (Berapa lama tu tak pasti lah. hehe) Bukan sengaja atau memang tak nak jumpa. Tapi kesibukan membataskan segalanya. Wah class ayat kau azie.. Tambah tambah sekarang nie aku terpaksa ambil alih peranan abang aku so memang susah la kan. Tapi mujurlah dia faham walaupun kerap kali jugak ajak keluar ape semua. Thanks awak, saya janji akan ada masa untuk awak ye. *Auwww :)



Bear nie lah pengubat sedikit rindu aku pada Mr M. Pemberian Mr M 1 September 2010 bulan puasa. Wah ingat lagi :).. Bila rindu dia aku peluk bear nie. Boleh ke macam tu. >.<

p/s: Biarlah masa menentukan.(Ayat redha) XD

No comments:

Post a Comment