Saturday 7 May 2011

Seharian bersama Mr M

Assalamualaikum


Oleh sebab dah lama tak update blog malam ni keinginan untuk menulis membuak buak. (mengancam u ols). Best tak tajuk entri kali ni. Tak best? Ok takpe kena baca jugak. HEH. Pertemuan ni dirancang oleh aku dan Mr M hasil dari rindu yang mendalam. Wahhh sedap ayat aku. HEHE. Pada asalnya pagi tu nak pergi kolej teman kawan baik. Pagi tu dia cakap tak jadi then ajak la aku makan kat kawasan rumah aku. Yela takkan kat rumah korang lak kan. Dah azie jangan melalut. So lepas makan tu aku teman dia g cc jap sebab dia ada keje nak buat. Dah alang alang ke cc kan aku pun on9 je la. Tapi cc kat situ tak best sangat sebab banyak budak budak je pergi. Macam aku dewasa sangat kan! Tapi memang terpaksa jugak lah pagi pagi ko nak redah masuk cc. Mana yang bukak kan. So jangan nak komplen sangat ye! Then dalam 11lebih kawan aku nak menggerakkan diri balik ke rumah. So takkan la aku nak mencongok je kan. Aku ambik handphone pergi kat phonebook and search nama Mr M. Then say tekan butang hijau sambil meletakkan handphone ke cuping telinga. (Detail aku bagi ni). Sekali dua kali tiga kali tak angkat. Ah sudah! Awak jangan lah buat saya macam ni saya boring tercongok kat sini awak. Berkat kesabaran Mr M angkat call aku. Dengan suara yang bersalah ditambah dengan soalan bodoh "Tengah tidor ek?". La da terang lagi bersuluh kan suara baru bangun. Kesian awak kan tengah syok tidor saya kacau suruh awak datang kat saya. Saya hargai usaha awak tu. Tak pernah orang buat apa yang awak buat kat saya (TERHARU).  Then macam biasa saya tahu awak bangun tidor mesti lapar kan. So aku dan Mr M pergi la mengisi perut yang da berkeroncong ni. And aku pergi tempat yang da lama aku tak pergi. TAMAN TASIK TITIWANGSA. Aku suka pergi sini. Bila kat sini aku rasa aman. Thanks awak kenalkan tempat ni dengan saya. Aku ni nama je duduk KL dari lahir macam macam tempat kat KL ni aku tak pernah pergi lagi. Kuno kan.. 



I know i don't tell you often enough how much u mean to me. But my HEART reminds me all the time.


I don't care who u are. where u from. what u did. As long as u love me.



p/s : I love you. You're my love dream.. You're my sweetheart.. You're my life.. I do LOVE you. :)

No comments:

Post a Comment