Monday 23 May 2011

Natural atau buat-buat?

Assalamualaikum


Malam ni aku kurang sihat. Kepala pening pening so tanda tanda nak demam semakin menghampiri. So kalau ada ayat yang merapu meraban tunggang terbalik tu harap maap la ye! :) Natural?? Buat buat?? Apekah itu? Ok semua pelan pelan (perlahan-perlahan) ye akak nak citer la ni. Entri kali ni berkenaan dengan sikap aku bila tak sihat atau kata lainnya sakit la kan. Kalau dah tak sihat apa lagi kan. HEH. Kalau aku tak sihat aku mesti perlukan seseorang tak kira la family, kawan or insan tersayang (ehem ehem) . Sebab bila aku sakit ni memang aku lemah sangat sangat (mane ade orang sakit lincah lak kan). Tapi orang lain aku tak tau la sebab entri ni pun memang pasal aku. HAHA. So makan pun nak bersuap kalau boleh mandi pun nak mandikan. (Auwww) Eh tak la setakat ni sendiri buat la tak tau bila dah ber'husband nanti (Oh My God ! ). La dah kawin memang takde rahsia la kan. Oppss patah balik ke entri. Lagi satu sikap aku time sakit ni memang manja giler aka suka merengek rengek. Ala macam budak budak bila die nak gula gula tapi mak dia tak kasi sebab budak tu sakit gigi. Memang dia nak sangat la kan. So macam tu la dengan aku. Actually sikap ni aku baru sedar tadi (selama hidup 22 tahun ni) sebab Mr M mula bersuara jangan buat dia serba salah bila aku mintak dia datang jaga aku. Fikir fikir balik keterlaluan sangat aku ni. Gedik la kau ingat husband kau ke azie oiii !! Ni lah sikap yang aku nampak dalam diri aku. Kalau boleh memang tak nak la kan sebab macam susahkan orang. Tapi ni lah sikap aku bukan sengaja buat buat. Kalau tak tahan dengan aku memang kena tinggal la kau azie. xoxo.



Bila hati girang terjadi la raut muka ni. HAHA. Show off muka orang yang tengah bahagia sakan. Gedik kau azie!


p/s: Hidup ni perlu diselang selikan dengan manja sikit, happy sikit, moody sikit, merajuk sikit baru la meriah. Boleh ke macam tu? XD (Kesian Mr M. Sori awak takde niat nak buat awak macam tu. Tapi awak paham saya kan. Tu yang buat makin sayang. Bestnya statement kau azie :DD )

No comments:

Post a Comment